Järjestö » Yhteistyöverkostot » Muu yhteistyö

Muu yhteistyö

Erimenu -verkkopalvelu

Erimenu on verkkopalvelu erityisruokavaliota noudattaville henkilöille. Erimenu tukee erityisruokavaliota noudattavaa ruoka-allergikkoa tai keliaakikkoa saamaan ajantasaista tietoa juuri hänelle soveltuvista elintarvikkeista ja niiden saatavuudesta sekä ruokaohjeista.

Rekisteröidy Erimenu.fi-palvelun käyttäjäksi, se kannattaa!
Kun rekisteröidyt palvelun käyttäjäksi, voit tallentaa palveluun tarkat tiedot omasta ruokavaliostasi. Kun olet tallentanut omat ruokavaliotietosi palveluun, voit etsiä palvelusta juuri sinun ruokavalioosi sopivia tuotteita ja ruokaohjeita. Kiinnostavan tuotteen tai ruokaohjeen voit poimia talteen omalle listallesi. Lisäksi voit liittää omia avainsanojasi tuotteisiin ja ruokaohjeisiin.Voit myös lähettää ruokavalioprofiilisi sähköpostilla suoraan erimenusta.
Erimenu.fi -palveluun rekisteröityminen on maksutonta sekä yksityishenkilöille että terveydenhuollon ja ravitsemusalan ammattilaisille.

Lisätietoa Erimenu.fi verkkopalvelusta: Erimenutietoa
Jonna Nurminen
Markkinointipäällikkö
p.050 4420880
erimenu @ kolumbus.fi
tai
Pirkanmaan Allergia- ja Astmayhdistys
Kyllikinkatu 9, 33100 Tampere

Tampereen Yliopiston Keliakiatutkimusryhmä

Tampereen Yliopiston keliakiatutkimusryhmä

Koulutusyhteistyö

Keliakialiitto toteuttaa koulutustapahtumia yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa. Keliakialiitto on Opintotoiminnan Keskusliiton jäsen.

OK-opintokeskus

Erimenu neliö