Keliakia-verkkolehdessä ammennetaan voimaa ja virkistystä arkeen

25.3.2013 kirjoittanut Marika Vanhatalo (marika.vanhatalo a kealiakialiitto.fi)

Keliakia-verkkolehti 1/2013 etusivu

Vuoden ensimmäisessä verkkolehdessä Keliakialiiton puheenjohtaja Inkeri Kerola kertoo, miten hyvä vointi voi vahvistua järjestötyössä. Hehkuva-projektin projektipäällikkö, psykologi Hanna Herno kirjoittaa, mitä tavoitellaan ja tehdään Hehkuvan neljässä pilottiyhdistyksessä. Keliaakikoiden hyvinvointikysely kertoo selkeää kieltä paikallisen toiminnan merkittävyydestä keliaakikoiden hyvinvoinnille.

Lue verkkolehdestä myös gluteenittomia tuotteita myyvistä verkkokaupoista, ruokablogeista, lasten ja vanhempien gluteenittomasta leivontapäivästä, risteilytunnelmista sekä paikallisesta ensitietoillasta. Ruokajutusta nappaat ohjeet keväisiin salaatteihin.

Verkkolehden blogissa Euroopan parlamentin jäsen Petri Sarvamaa kirjoittaa, miten keliaakikko voi kertoa tärkeän asian suoraan EU:n komissiolle tai valiokunnalle. Lisäksi Anne Varteva kertoo kokemuskouluttajan tarinastaan.

Keliakia-verkkolehti ilmestyy Keliakialiiton verkkosivujen jäsenille tarkoituilla jäsensivuilla. Jäsensivuille kirjaudutaan antamalla käyttäjätunnus (=jäsennumero) ja salasana (= ensimmäisellä kertaa kirjautuessa jäsenen etunimisukunimi yhteen kirjoitettuna).

Seuraava Keliakia-verkkolehti ilmestyy 3.6.2013. Verkkolehden aikaisemmat numerot löytyvät kokonaisuudessaan verkkolehden Arkisto-osiosta.