Keliakialiitto hakee järjestöassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen

18.2.2015 kirjoittanut Sanna Talsta (sanna.talsta a keliakialiitto.fi)

Hei sinä alle 29-vuotias! Olisitko kiinnostunut vuoden työsuhteesta Keliakialiitossa? Keliakialiitto hakee keskustoimistoonsa Tampereelle järjestöassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.4.2015 – 31.3.2016.

Työtehtäviin kuuluu Raha-automaattiyhdistyksen Paikka auki - nuoret työelämään -avustusohjelman piiriin. Sinun tulee olla alle 29-vuotias ja työtön tai työelämän ulkopuolella. Työttömyyden kestolla ei ole merkitystä.
Työtehtäviin kuuluu muun muassa lasten- ja nuortentoiminnan järjestämiseen liittyviä käytännön tehtäviä, kurssi-, koulutus- ja muiden tapahtumien järjestelyä sekä erilaisia toimistotöitä. Keliakialiiton työntekijä toimii mentorinasi.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta, innokkuutta tarttua rohkeasti erilaisiin työtehtäviin, mielellään kokemusta työskentelystä lasten ja nuorten parissa sekä matkustusvalmiutta. Arvostamme oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Keliakian tuntemus ja kokemus järjestötoiminnasta ovat sinulle eduksi.

Työsuhteen ehdoissa noudatamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 1. Kyseessä on kokoaikatyö. Valitun täytyy toimittaa rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote nähtäväksi.

Hakeminen ja lisätiedot

Lähetä vapaamuotoinen hakemus 6.3.2015 mennessä osoitteeseen sanna.arnala(at)keliakialiitto.fi tai Keliakialiitto, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere, kuoreen tunnus ”Hakemus”.

Lisätietoja: ma 23.2. ja 2.3. klo 12-16, asiantuntijatiimin päällikkö Sanna Arnala, p. 03 2541 326 tai aluevastaava Minna Halve, p. 03 2541 390.

RAY-logo