Keliakialiitto hakee Pohjois-Suomen aluevastaavan opintovapaan sijaista

30.11.2015 kirjoittanut Sanna Talsta (sanna.talsta a keliakialiitto.fi)

Keliakialiitto hakee Pohjois-Suomen aluevastaavan opintovapaan sijaista 1.2.2016 alkaen. Aluevastaavan tehtävänä on vastata liiton aluetoiminnasta Pohjois-Suomen alueella.

Aluevastaavan toimenkuvaan kuuluvat muun muassa alueen keliakiayhdistysten toiminnan tukeminen, keliakiaa sairastavien ja muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien neuvonta, yhteistyö terveydenhuollon, kaupan, ravintola-alan ja tuotevalmistajien kanssa sekä keliakiaan liittyvä tiedotus ja täydennyskoulutus.

Odotamme tehtävään soveltuvaa yliopisto- tai ammattikorkeakoulututkintoa, oma-aloitteisuutta, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja, keliakian tuntemusta sekä matkustusvalmiutta. Kokemus järjestötyöstä luetaan eduksi.

Sijaisuuden kesto on alustavasti kahdessa jaksossa ajalla 1.2.-31.5. sekä 1.8.-31.12.2016.

Työsuhteen ehdoissa noudatamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa 11.12.2015 mennessä järjestöpäällikkö Marjo Aspegrenille sähköpostitse: marjo.aspegren(at)keliakialiitto.fi.

Lisätietoja ke 2.12. klo 14-16 sekä ma 7.12. klo 14-16 aluevastaava Minnaleena Ollanketo, puh. 03 2541 380 tai järjestöpäällikkö Marjo Aspegren, puh. 03 2541 325.