Keliakialiitto hakee toimistotyöntekijää

8.2.2013 kirjoittanut Marika Vanhatalo (marika.vanhatalo a kealiakialiitto.fi)

Haemme keskustoimistoomme Tampereelle toimistotyöntekijää (30h/vk) määräaikaiseen työsuhteeseen 15.3.–31.12.2013 työpariksi toiselle toimistotyöntekijällemme.

Toimisto- ja jäsenpalveluja hoitavaan tiimiin kuuluvat jäsenpalvelusihteeri, taloussihteeri, osa-aikainen toimistotyöntekijä (30 vh/vk) ja talouspäällikkö, joka toimii tiimin esimiehenä. Nyt tiimiin haetaan vahvistusta palkkaamalla toinen osa-aikainen toimistotyöntekijä. Alla mainittuja työtehtäviä hoitavat yhdessä molemmat toimistotyöntekijät.

TOIMISTOTYÖNTEKIJÄN TEHTÄVÄN KUVAUS 2013

1. Toimistotyöt
• huolehtii kopioinnista ja kopiokoneen toiminnasta (mm. lukemat, väriaineet, paperit, huollot)
• huolehtii postituksesta ja postituskoneen maksupäivityksistä
• hoitaa toimistotarviketilaukset
• ottaa vastaan tilauksia, pakkaa ja lähettää tilaukset
• laskuttaa tavaratilaukset ja tapahtumamyynnit
• vastaanottaa ilmoittautumiset kokouksiin sekä varaa tarvittaessa kokoustiloja ja majoituksia

2. Puhelinvaihde
• vastaa puhelinvaihteen toiminnasta sekä vastaajapalvelusta

3. Jäsenpalvelutehtävät
• kokoaa ja postittaa uuden jäsenen aineistopaketit sekä tilaa yhteistyökumppaneiden materiaalit
• kirjaa jäsenrekisteriin osoitteenmuutoksia
• toimii tarvittaessa jäsenpalvelusihteerin sijaisena (jäsenkorttien tulostus, erilaisten listojen toimittaminen yhdistyksiin)

4. Muut tehtävät
• huolehtii kopiohuoneen ja varastotilojen järjestyksestä
• huolehtii toimiston siivoukseen liittyvistä käytännön asioista
• huolehtii kokoustarjoiluista sekä aamu- ja iltapäiväkahvien keittämisestä ja keittiön siisteydestä
• huolehtii roskien viennistä ja viherkasvien hoidosta
• hoitaa tarvittaessa muut työnantajan osoittamat tehtävät

Odotamme tehtävään hakijalta oma-aloitteisuutta, toimisto-ohjelmien hyvää hallintaa, erinomaisia vuorovaikutustaitoja, huolellisuutta sekä joustavaa palveluasennetta. Arvostamme lisäksi keliakian ja järjestötyön tuntemusta sekä englannin ja ruotsin kielen taitoa.

Työsuhteen ehdoissa noudatamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 2.

Hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa 19.2.2013 mennessä osoitteeseen toimisto a keliakialiitto.fi tai Keliakialiitto, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere, kuoreen tunnus ”Hakemus”. Valitettavasti emme voi vastata puhelintiedusteluihin.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka 30 paikallisyhdistyksessä on 20 500 jäsentä. Liiton tarkoituksena on parantaa keliakiaa sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvointia toimimalla edunvalvonta-, neuvonta- ja asiantuntijajärjestönä. Liiton palveluksessa on 18 työntekijää ja keskustoimisto sijaitsee Tampereella.