Keliakialiitto hakee viestintäpäällikköä

8.3.2013 kirjoittanut Leena Kokko (leena.kokko a keliakialiitto.fi)

Haemme keskustoimistoomme Tampereelle viestintäpäällikköä vastaamaan järjestön viestinnästä ja viestinnän kehittämisestä 1.6.2013 lähtien nykyisen viestintäpäällikkömme jäädessä eläkkeelle syyskuun alussa.

Viestintäpäällikön tehtävänä on liiton ulkoisen ja sisäisen viestinnän suunnittelu, toteutus ja kehittäminen. Hän vastaa liiton julkaisutoiminnasta ja sen koordinoinnista. Hän toimii kolmihenkisen viestintätiimin esimiehenä, toimittaa Keliakia-lehteä ja on johtoryhmän jäsen.

Edellytämme hakijalta

1. korkeakoulututkintoa
  2. monipuolista viestintäalan työkokemusta
  3. esimieskokemusta
  4. järjestötyön tuntemusta

Toivomme
  1. vankkaa monikanavaisen viestinnän osaamista
  2. media- ja yhteiskuntasuhteiden hyvää hallintaa

Arvostamme
  1. vahvaa kehittämisotetta
  2. innostuneisuutta ja innovatiivisuutta
  3. hyviä esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
  4. monipuolista kielitaitoa

Keliakian tuntemus lasketaan eduksi. Työhön liittyy matkustamista ja satunnaisesti viikonlopputöitä.

Tarjoamme dynaamisen, kehittyvän työyhteisön ja kiinnostavan näköalapaikan yhteiskunnan eri aloille. Työyhteisömme on yhteistyöhakuinen ja -haluinen, innostunut, motivoiva sekä joustava.

[pdf]Tarkempi kuvaus viestintäpäällikön tehtävästä, 207 kb, Päivitetty: 08.03.2013

Hakemukset palkkatoivomuksineen 25.3.2013 mennessä sähköpostilla osoitteeseen leena.kokko a keliakialiitto.fi. Lisätietoja ti 12.3. klo 10–12 ja ma 18.3. klo 12–14 viestintäpäällikkö Leena Kokko, puh. 03 2541 329.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka 30 paikallisyhdistyksessä on 20 500 jäsentä. Liiton tarkoituksena on parantaa keliakiaa sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvointia toimimalla edunvalvonta-, neuvonta- ja asiantuntijajärjestönä. Liiton palveluksessa on 18 työntekijää ja keskustoimisto sijaitsee Tampereella.