Keliakialiitto hakee projektisuunnittelijaa

1.8.2013 kirjoittanut Marika Vanhatalo (marika.vanhatalo a kealiakialiitto.fi)
RAY-logo
Haemme projektisuunnittelijaa Tampereelle valtakunnalliseen Henkinen hyvinvointi keliaakikon voimavarana (Hehkuva) -projektiin vuoden 2015 loppuun saakka.

Projektisuunnittelijalta edellytämme kokemusta projektihallinnosta, vahvaa atk-osaamista sekä sujuvaa kirjallista ilmaisutaitoa ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Sosiaalisen median tuntemus sekä matkustusvalmius katsotaan eduksi.

Hehkuva-projekti on käynnistynyt vuonna 2012. Lisätietoa Hehkuvasta saa projektin verkkosivuilta:

Hakemukset palkkatoivomuksineen 16.8.2013 mennessä os. Keliakialiitto, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere, kuoreen tunnus ”hakemus”.
Tiedusteluihin vastaavat ti 13.8. järjestöpäällikkö Marjo Aspegren p. (03) 2541 325 sekä projektipäällikkö Hanna Herno p. (03) 2541 334.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka 30 paikallisyhdistyksessä on 20 500 jäsentä. Liiton tarkoituksena on parantaa keliakiaa sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvointia toimimalla edunvalvonta-, neuvonta- ja asiantuntijajärjestönä. Liiton keskustoimisto sijaitsee Tampereella.