Keliakialiitto hakee aluevastaavaa Lounais-Suomen aluetoimistoon

9.8.2013 kirjoittanut Marika Vanhatalo (marika.vanhatalo a kealiakialiitto.fi)
Toimisto avataan Turkuun lokakuussa. Aluevastaavan tehtävänä on vastata liiton aluetoiminnasta ja sen käynnistämisestä Lounais-Suomen alueella.

Aluevastaavan toimenkuvaan kuuluvat mm. alueen keliakiayhdistysten toiminnan tukeminen, keliakiaa sairastavien ja heidän läheistensä neuvonta, yhteistyö terveydenhuollon, kaupan, ravitsemisalan ja oppilaitosten kanssa sekä keliakiaan liittyvä tiedotus ja täydennyskoulutus.

Odotamme tehtävään soveltuvaa työkokemusta sekä yliopisto- tai ammattikorkeakoulututkintoa esim. kasvatustieteiden alalta. Lisäksi arvostamme oma-aloitteisuutta, koulutus- ja vuorovaikutustaitoja, keliakian tuntemusta, ruotsin kielen osaamista sekä matkustusvalmiutta. Kokemus järjestötyöstä luetaan eduksi.

Hakemukset palkkatoivomuksineen 23.8. mennessä osoitteella Keliakialiitto/Marjo Aspegren, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Lisätietoja ti 13.8. sekä ti 20.8. järjestöpäällikkö Marjo Aspegren,
puh. (03) 2541 325.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka 30 paikallisyhdistykseen kuuluu 20 500 jäsentä. Liiton keskustoimisto sijaitsee Tampereella.