Toiminta » Jäsenyys » Jäsenedut

Jäsenedut 2017

Liiton palvelut jäsenille

• ruokavaliohoidon neuvonta maanantaisin klo 10–13; yhteystiedot Jäsensivuilta.
• keliakia-asiantuntijalääkärin puhelinneuvonta joka kuukauden 2. ja 4. maanantai; puhelinnumeron löydät Jäsensivuilta.
klo 17–18
• sosiaaliturvaan ja gluteenittomaan arkeen liittyvä neuvonta
• Keliakia-lehti jäsenetuna viisi kertaa vuodessa
• Keliakialiitto.fi-verkkosivut
• uutiskirje kuukausittain, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja SlideShare
• Suunta - gluteenittoman hyvinvoinnin verkkopalvelu, gluteenitonsuunta.fi
• Gluteenittomia tuotteita 2017 -opas
• keitto- ja leivontakirjoja sekä muita oppaita
• kursseja vastasairastuneille
• tuettuja lomia
• lasten ja nuorten tapahtumia
• jäsenmatka Itävaltaan
• aluetoimistojen neuvontapalvelut
• jäsenkortilla alennuksia yhteistyökumppaneiden palveluista
• uusille jäsenille Tervetuloa-materiaalipaketti

Paikallisten keliakiayhdistysten toiminta

• gluteenittomat tapahtumat, luennot ja keskustelutilaisuudet
• leivonta- ja ruoanvalmistuskurssit
• ruokailutapahtumat
• kauppakierrokset
• retket ja matkat
• uusien jäsenten tilaisuudet
• vertaistukihenkilöiden palvelut
• lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista yhdistysten verkko- ja Facebook-sivuilta
• kysy myös mahdollisia paikallisia jäsenetuja, joita voit saada jäsenkortilla

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Keliakialiiton jäsenille
Tarjous -40 % GlutØ – gluteenittomat tuorepastat kotiinkuljetettuina.

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 15 % alennusta seuraavista verkkokaupoista:

• Foodin-verkkokauppa. Alennus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

• Raisio Oatlet Store -verkkokauppa, englanninkielinen. Alennus koskee Gluten-Free-kategorian tuotteita. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 15 % alennusta:

• Moilas GF: leipomon kahvila-myymälä (Paakarinpolku 1, Naarajärvi). Alennus koskee vain Moilas Gluten-Free tuotteita, kun kertaostos ylittää 15 €. Ei koske kahvila- ja lounastarjoilua. http://www.moilas.fi

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 10 % alennusta:

• Virtasalmen Viljatuote Oy: myymälä (Suholanrannantie 231, 77330 Virtasalmi).
Alennus koskee myymälästä ostettuja Viljatuotteen vähittäismyyntipakkauksia ja 3kg:n ja 5 kg:n pusseissa myytäviä tuotteita.

• Gluteeniton Leipomo ILONA: leipomon myymälä (Vikinraitti 5, Lempäälä).

• Hannun 100 % Gluteeniton: leipomon myymälät Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Välskarinkatu 14) ja Ylöjärvellä (Pallotie 2 A). Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Myymälöissä on myös etu, jossa ostettaessa 4 tuotetta, saa viidennen maksutta. http://www.hannungluteeniton.fi ja http://www.pirjonpakari.fi

• Leipomo Brander konditoria-kahvilat Tampereella: Kahvihuone Mestari Brander (Hallituskatu 13), Cafe Tullintori (Tullintori katutaso), Asema-Brander (Asematunneli), Brander Kauppahalli ja Kahvila Brander, Lielahtikeskus (Teivaankatu 1). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. http://www.brandergluteeniton.fi

• Pirjon Pakari Oy: leipomon myymälä Honkajoella (M-Market Honkajoki, Porhontie 4), Nurmijärvellä (Pirjon Pakari Nurmijärvi Oy, Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Pirjon Pakari Seinäjoki Oy, Välskärinkatu 14) ja Ylöjärvellä (Pirjon Pakari Ylöjärvi, Pallotie 2 A). Alennus koskee gluteenittomia Maistikas-tuotteita.

• Porokylän Leipomo Oy: leipomon myymälä (Työpajankatu 3, Lieksa) ja kahvila-leipomomyymälä (Kyrönrannankatu 2, Nurmes). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

• Splizzeria-ravintolat Helsingissä (Kaivokatu 10), Salossa (Kauppakeskus Plaza, Vilhonkatu 8) ja Turussa (Aurakatu 12). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

• Suklaatehdas Dammenberg (Varastotie 1, Lempäälä).

• Kahvila-ravintola la Kar de Mumma (Keskustie 2, Hartola). Alennus koskee mukaan ostettavia Vuohelan Herkun tuotteita. http://www.lakardemumma.fi

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 5 % alennusta:

• Viljaton Valinta (Tampereen Kauppahalli, Hämeenkatu 19, Tampere).

Majoitusta jäsenhintaan:

Hotelleissa jäsenyys tarkistetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä. Lisätiedot alennuksista ja kampanjakoodeista jäsensivujen Jäsenedut-osiosta.

• Holiday Club: Jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club - kylpylähotellien, Villas- ja Chalets- huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Kevään lisäetuna -25 % majoituksesta
Normaalin alennusprosentin sijaan 25 %:n alennus hotellimajoituksesta Holiday Club Saimaalla. Tarjous on voimassa 5.3.–13.4.2017. Tarjous koskee vain uusia varauksia. Alennus lasketaan päivän majoitushinnasta.

Tilaa rajoitetusti.

• Hotelli Helka: (Pohjoinen rautatiekatu 23, Helsinki). Koodilla saa seuraavat alennukset:
15% päivän hinnasta kun varaus tehdään viimeistään 5 vrk ennen saapumista ja 10% päivän hinnasta kun varaus tehdään 0-4 vrk ennen saapumista.

• Restel Hotel Group -ryhmän hotellit: booking.restel.fi. Tarjous koskee seuraavia kylpylähotelleja: Cumulus Resort Aulanko, Cumulus Resort Eden, Cumulus Resort Laajavuori, Cumulus Resort Ikaalisten Kylpylä, Cumulus Resort Siuntio, Cumulus Resort Imatran Valtionhotelli. Tarjous koskee myös seuraavaa hotellia: Cumulus Resort Rukahovi.

Majoitushinnat sisältävät majoituksen lisäksi runsaan buffet-aamiaisen sekä kylpylähotelleissa kylpyläosaston käytön. booking.restel.fi.

• Scandic Hotels -ryhmän hotellit.

Muita etuja keliakiayhdistysten jäsenkortilla:

• Rax Buffet -ravintolat: -10 % alennus kaikista tuotteista.

• Silmäasema: Alennus silmälaseista -25 %, aurinkolaseista –15 % ja piilolinsseistä - 10% jäsenille perheenjäsenineen. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

• Synsam: Alennus silmälaseista -25 %, aurinkolaseista –20 % ja piilolinsseistä - 10 %. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

• Viking Line: Jäsenedut vapaa-ajan matkoille. Vapaa-ajan matkoja varattaessa ilmoitetaan tuotetunnus. Tuotetunnukset jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

1. Vapaa- ajan risteilyt: Etu jopa 10% päivän hinnasta. Varaukseen myöhemmin tehtävät muutokset saattavat vaikuttaa myös aiemmin varattujen palvelujen hintaan.

- Helsinki - Tukholma –risteily

- Päiväristeily Helsingistä Tallinnaan

- Vuorokauden risteily Turusta

Mahdollisuus käyttää myös kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etu kaudesta riippuen jopa 50 % päivän hinnasta.

2. Vapaa-ajan reittimatkat: Etu on Helsinki - Maarianhamina/Tukholma -reitillä jopa 20 %, Helsinki –Tallinna -reitillä henkilölipuista jopa 15 %, autopaikoista jopa 20 %, Turku-Maarianhamina/Tukholma -reitillä hyteistä jopa 10 % ja autopaikoista jopa 20 %. Alennus myönnetään henkilölipun, auton ja hytin hinnasta. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän ja -ajan, varausajankohdan ja ajoneuvon koon mukaan. Muut palvelut normaalin hinnaston mukaan.

Mahdollisuus käyttää myös kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etukaudesta ja reitistä riippuen jopa 50% päivän hinnasta.

Jäsenedut ovat henkilökohtaisia ellei toisin mainita.

Osaan jäseneduista liittyy alennuskoodi tai kampanjatunnus, jonka saat Jäsensivujen Jäsenedut-osiosta. Jäsensivuille kirjaudutaan tekstissä olevista linkeistä tai tämän sivun yläreunasta. Kirjauduttaessa käyttäjätunnus on jäsennumerosi, joka löytyy Keliakialiiton jäsenkortista tai Keliakia-lehden takakannesta. Salasana on ensimmäisellä kirjautumiskerralla oma postinumero. Voit kirjauduttuasi vaihtaa salasanan mieleiseksesi.

Jäsenedut saa jäsenkortilla

Keliakialiiton jäsenkortti oikeuttaa käyttämään Keliakialiiton ja oman paikallisyhdistyksen tarjoamia palveluita ja jäsenetuja sekä Keliakialiiton yhteistyökumppanei-
den tarjoamia rahanarvoisia jäsenetuja.