Toiminta » Keliakia-lehti

Keliakia-lehti

Keliakia-lehti 1/2017

Keliakia-lehti on kätevä tapa pysyä ajan tasalla. Keliakia-lehti välittää ajankohtaista tietoa keliakiasta ja sen hoidosta sekä kertoo keliaakikon arjessa selviytymisestä. Kunkin numeron pääjuttu on joko lääketieteellinen tai keliakian ruokavaliohoitoon ja ravitsemukseen liittyvä asiantuntija-artikkeli tai -haastattelu. Lehti kartoittaa myös keliaakikolle soveltuvia palveluita ja tarjoaa jokaisessa numerossaan uusia reseptejä.

Keliakia-lehti ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Lehti on jäsenetu, joka sisältyy jäsenmaksuun. Keliakia-lehti toimii myös keliakiayhdistysten jäsentiedotteena.

Lehti palvelee lukijoitaan monipuolisilla palvelupalstoillaan; niissä lukijoiden kysymyksiin vastaavat asiantuntijalääkäri ja ravitsemusterapeutti. Liiton tuote-asiantuntija ja ravitsemusasiantuntija tiedottavat omalla palstallaan uutuustuotteista, tuotevaroituksista ja muista ajankohtaisista tuotteisiin liittyvistä asioista.

Keliaakikon tietolaari

1. lääketieteellisiä artikkeleita keliakiasta ja sen hoidosta