Keliakiaviikon webinaari: Gluteenittomana asiakkaana kahvilassa

• Aika
  • Järjestäjä Keliakialiitto

Kahviloissa käyminen on monelle mukavaa ajanvietettä, mutta gluteenitonta ruokavaliota noudattavalle se voi olla myös jännittävä hetki. Mietityttääkö sinua kahviloiden gluteenittoman tarjonnan turvallisuus tai G-merkinnän erilaiset ja vaihtelevat merkitykset?

Tule kuuntelemaan webinaariin miksi G-merkintä voi joskus tarkoittaa muutakin kuin gluteenitonta. Keliakialiiton HoReCa-asiantuntija Eija Lindberg kertoo myös kahviloiden ja ravintoloiden gluteenittomuuteen liittyvästä lainsäädännöstä ja antaa käytännön vinkkejä, miten voit varmistaa kahvilan gluteenittoman tarjonnan turvallisuuden.

Webinaarin chatissä voit myös halutessasi kertoa, millaisia toiveita sinulla on kahviloiden gluteenittomaan valikoimaan.

Webinaari on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Ilmoittaudu webinaariin.