13–17-vuotiaiden viikonloppukurssi Laukaassa 23.8.

• Aika
  • Järjestäjä Keliakialiitto
  • Paikka Kylpylähotelli Peurunka, Peurungantie 85, 41340 Laukaa

13–17-vuotiaiden nuori-vanhempi viikonloppukurssilla kuulette uusinta tietoa keliakiasta, gluteenittomasta ruokavaliosta sekä elämästä nuorena keliaakikkona. Keskustelevina luennoitsijoina ovat lääkäri, ravitsemusterapeutti ja psykologi. Tee irtiotto arjesta tule mukaan tapaamaan toisia keliakiaa sairastavia nuoria ja vanhempia!

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta aikuisen 40 euron omavastuuosuutta. Nuorelta omavastuuosuutta ei peritä. Hinta sisältää majoituksen kahden hengen huoneessa mukavuuksin, täysihoidon (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) kurssilla ja kylpylän vapaan käytön kurssiohjelman puitteissa.

Kylpylähotelli Peurunkaan on helppo tulla omalla autolla tai julkisilla kulkuneuvoilla (VR, Matkahuolto) aivan pihaan saakka.

Ilmoittautuminen

Kurssille hakeudutaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on suosittamamme helpoin, nopein ja luotettavin tapa. Halutessasi voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: 03 2541 330 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperihakemus palautetaan täytettynä osoitteeseen Keliakialiitto/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 10 nuorta ja toisen vanhemman kanssa. Etusijalla valinnoissa ovat ensimmäistä kertaa Keliakialiiton sopeutumisvalmennuskurssille osallistuvat. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille viikon sisällä hakuajan umpeuduttua.

Kurssin hakuaika on 19.6.2024 asti.