Yhdistysaktiiveille

Yhdistystoiminnan pyörittämisessä tarvitaan monenlaista tietoa ja materiaalia. Olemme koonneet näille sivuille kaikenlaista hyödyllistä tietoa. Ota vapaasti käyttöösi!

Tuemme yhdistyksiä monin tavoin

Keliakiayhdistysten aktiivit ovat tärkeitä vapaaehtoistoimijoita, jotka mahdollistavat jäsenistölle monia voimaannuttavia ja mukavia tapahtumia, koulutuksia ja muita kohtaamisia. Keliakialiitto toimii jäsenyhdistystensä tukena monella eri tavalla.

Tutustu sivuston sisältöihin:

Ota käyttöösi tietolaarin materiaalipankki

Yhdistystoiminnan tueksi tarkoitetut keskeiset materiaalit ja asiakirjat löytyvät Vapaaehtoisten tietolaarista.

Lue yhdistystiedote

Julkaisemme joka kuukauden 2. tiistai sähköisen yhdistystiedotteen, joka on kooste yhdistystoiminnan ajakohtaisista asioista. Yhdistystiedotteen avulla pysyt helpoiten ajan hermolla. Tiedote lähetetään yhdistysten hallitusten jäsenten ja varajäsenten jäsenrekisterissä olevaan sähköpostisoitteeseen. Löydät tiedotteet myös Tietolaarista.

Liiton työntekijät yhdistysten tukena

Yhdistys voi kutsua Keliakialiiton toimihenkilöitä vierailulle yhdistykseen tai etätapahtumiin. Liiton toimihenkilöitä voi kysyä esimerkiksi yhdistyksen vuosijuhlaan pitämään juhlapuhetta tai luennoimaan yhdistystapahtumassa. Vierailemme yhdistyksissä tasapuolisesti.

Katso tarkemmat ohjeistukset toimihenkilöiden vierailuista Tietolaarista. Luentopyynnöt pyydetään lähettämään viimeistään kaksi kuukautta ennen toivottua ajankohtaa vapaaehtoistoiminnan sähköpostiosoitteeseen vapaaehtoistoiminta@keliakialiitto.fi.

Ota yhteyttä vapaaehtoistoiminnan asiantuntijoihin

Mietiyttääkö jokin? Ota meihin yhteyttä. Tavoitat meidät varmimmin osoitteesta vapaaehtoistoiminta@keliakialiitto.fi.

Kuvassa Keliakialiiton vapaaehtoistoiminnan asiantuntijat vasemmalta lukien: Tanja Laatikainen, Minnaleena Ollanketo ja Marjo Aspegren.