Keliakia ja kilpirauhasen sairaus kurssi Salossa 29.8.

• Aika
  • Järjestäjä Keliakialiitto
  • Paikka Lehmirannan Lomakeskus, Lehmirannantie 12, 25170 Kotalato (Salo)

Keliakia ja kilpirauhasen sairaus kaksoisdiagnoosikurssi Lehmirannan Lomakeskuksessa Salossa on tarkoitettu henkilöille, joilla on keliakia ja kilpirauhasen sairaus. Kurssilla saat ajankohtaista tietoa molemmista sairauksista ja gluteenittomasta ruokavaliosta, vertaistukea ja uusia tuttavia, virkistäytymistä unohtamatta! Lehmirantaan on helppo tulla omalla autolla sekä julkisilla kulkuneuvoilla (VR, Matkahuolto), jolloin loppumatka kuljetaan Lehmirannan maksuttomalla ennakkotilauskyydillä.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Kilpirauhasliiton kanssa.

Kurssilla on täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) ja majoitus kahden hengen huoneissa mukavuuksin. Kurssin omavastuuhinta on 60 euroa. Yhden hengen huoneen voi saada omakustanteisesti, mikäli kurssipaikassa on tilaa.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on nopein, helpoin ja luotettavin tapa. Haku on auki 29.7.2024 saakka. Ilmotamme valinnoista kaikille hakijoille viikon sisällä hakuajan umpeuduttua.

Halutessasi voit tilata paperisen hakulomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: 03 254 1323 tai sähköpostilla: kuntoutus@keliakialiitto.fi. Lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Lisätietoja

Kuntoutuksen asiantuntija Nanna Puntila, Keliakialiitto, kuntoutus@keliakialiitto.fi tai 03 254 1323 ja kurssitoiminnan koordinaattori Satu Tommola, Kilpirauhasliitto, satu.tommola@kilpirauhasliitto.fi tai 046 875 7139.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Evästeasetuksesi on tallennettu.