Keliakialiitto hakee järjestöassistenttia määräaikaiseen tehtävään

Tampereelle sijoittuva työpaikka kuuluu STEAn Paikka auki -avustusohjelman piiriin. Hakijan tulee olla työtön alle 30-vuotias tai osatyökykyinen eikä hän ole saanut aiemmin työllistyä Paikka auki -avustusohjelman kautta.

Järjestöassistentin työtehtävät koostuvat tapahtumajärjestämiseen liittyvistä tehtävistä sekä toimistotöistä. Työtehtävät täsmennetään palkattavan henkilön osaamisen ja vahvuuksien mukaan.

Työtehtävät voivat olla esimerkiksi

• tapahtumien markkinointiin ja järjestämiseen liittyviä tehtäviä
  • kokousjärjestelyjä, kuten tilavaraukset, kokouskutsujen lähettäminen, palaveri- ja kokousmuistioiden kirjoittaminen
  • webinaareissa avustamista
  • verkkosivupäivitykseen liittyviä tehtäviä.

Toivomme sinulta työtehtävään soveltuvaa tutkintoa. Arvostamme oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Eduksi luetaan kokemus tapahtumien markkinointiin ja järjestämiseen liittyvistä tehtävistä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn mukavassa työyhteisössä. Työpisteesi sijaitsee Keliakialiiton toimitiloissa Tampereen keskustassa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Tarjoamme joustavat työajat ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöskentelyyn.

Työsuhde on määräaikainen, kesto vähintään 12 kk. Osatyökyisen kohdalla päivittäinen työaika sopeutetaan palkattavan henkilön työkyvyn tasolle. Työ voi sisältää jonkin verran matkustamista kotimaassa sekä ilta- ja viikonlopputöitä. Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Palkkauksen perustana on vaativuusryhmä 4. Tehtävässä on kolmen kuukauden koeaika. Työ alkaa 1.2. tai sopimuksen mukaan, edellyttäen että rahoituspäätös on vahvistunut.

Lisätietoja antaa kehittämis- ja seurantapäällikkö Sanna Arnala keskiviikkona 21.12. ja 4.1. klo 12–13.30, p. 03 254 1341.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@keliakialiitto.fi viimeistään 11.1.2023 klo 15.00. Otsikoi sähköposti ”Järjestöassistentti”.

Keliakialiitto on yli 20 000 jäsenen valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka tavoitteena on edistää keliaakikoiden ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia. Liittoon kuuluu 30 keliakiayhdistystä eri puolilla Suomea.

Lisätietoja Keliakialiitosta verkkosivujen lisäksi sosiaalisesta mediasta: @keliakialiitto (Facebook, Instagram, Twitter)