Lue Gluteeniton elämä 4/2018 verkossa!

Tänään julkaistu Gluteeniton elämä 4/2018 on nyt kirjautuneiden jäsenten luettavissa verkkosivuillamme. Paperilehden tilaajat saavat postissa tämän viikon aikana.

Gluteenittomat tuotteet ovat vahvasti esillä tänään ilmestyvässä Gluteeniton elämä -lehdessä. Esittelemme kauppojen hyllyille tulleita uusia tuotteita ja selvitämme, mitä tarkoittaa free from -merkintä ja yleisimmät ruokapakkauksissa olevat logot.

Palaamme lehdessä myös syyskuun keliakiaviikon tunnelmiin. Viikon aikana järjestettiin useita kymmeniä kauppakierroksia eri puolilla maata. Veimme myös sosiaali- ja terveysministerin ruokakauppaan ja keskustelimme keliakiakorvauksesta. Keliakialiitto ajaa kevään eduskuntavaaleissa keliakiakorvausta kaikille keliakiaa sairastaville. Kansanedustajaehdokkaita kannattaa haastaa aiheesta.

Löydät lehdestä myös muun muassa hampurilaisketjujen vertailun, herkullisia reseptejä ja vinkkejä moniin keliakiayhdistysten tapahtumiin.

Viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Gluteeniton elämä -lehti on Keliakialiiton jäsenetu. Muut kuin jäsenet voivat halutessaan tilata pelkän lehden kotiinsa hintaan 38 euroa/ vuosi.

Lue lehti verkossa

Tilaa Gluteeniton elämä -lehti