Keliakia 2013 -messut: tervetuloa herkuttelemaan Tampereelle

13.2.2013 kirjoittanut Marika Vanhatalo (marika.vanhatalo a kealiakialiitto.fi)

Keliakialiiton kokoamasta luettelosta saat vinkkiä gluteenittomista palveluista Tampereella.

Gluteenittomien palveluiden luetteloon on koottu tiedot Tampereen keskustan alueen ravintoloista ja kahviloista, joiden valikoimissa on kattavasti keliaakikolle soveltuvia vaihtoehtoja. Luettelo on tarkoitettu vinkiksi gluteenittomia palveluita etsivälle. Ravintolat ja kahvilat ovat luettelossa aakkosjärjestyksessä. Kaikkien ravintoloiden ruokalistoissa ei ole erikseen merkitty gluteenittomia annoksia.

[pdf]Vinkkejä gluteenittomista palveluista Tampereella 2013, 88 kb, Päivitetty: 13.02.2013

Myös Tampere-talo on messuilla keliaakikolle oikea herkkukeidas. Tampere-talon kaikki kahvila- ja ravintolapalvelut toimivat messujen ajan gluteenittomasti. Messukävijä voi nauttia Tampere-talossa gluteenittoman lounaan (12 €) ja poiketa kahviloihin kahville maukkaiden leivonnaisten kera.

– Keliakia 2013 -messuilla ei tarvitse kysellä ja tarkistaa onko varmasti gluteenitonta. Kaikki tietävät mistä puhut ja mitä kysyt. Kerrankin päivä, jolloin ei keliaakikon tarvitse huolehtia onko kaikki varmasti gluteenitonta, kertoo messuvastaava Marjo Jokinen.

Tervetuloa Keliakia 2013 -messuille 17.–18.5.2013 Tampereelle

Tutustu Keliakia 2013 -messujen ohjelmaan