Keliakialiitto hakee Lounais-Suomen aluevastaavaa Tampereelle

7.1.2016 kirjoittanut Sanna Talsta (sanna.talsta a keliakialiitto.fi)

Aluevastaavan tehtävänä on vastata liiton aluetoiminnasta Lounais-Suomen alueella. Aluevastaavan toimenkuvaan kuuluvat muun muassa alueen keliakiayhdistysten toiminnan kehittäminen, keliakiaa sairastavien ja muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien neuvonta, yhteistyö eri alojen ammattilaisten kanssa sekä keliakiaan liittyvä tiedotus ja täydennyskoulutus.

Odotamme tehtävään soveltuvaa työkokemusta sekä yliopisto- tai ammattikorkeakoulututkintoa esimerkiksi kasvatustieteiden alalta, vahvaa kehittämisotetta sekä matkustusvalmiutta. Lisäksi arvostamme oma-aloitteisuutta, hyviä it-taitoja, koulutus- ja vuorovaikutustaitoja sekä ruotsin kielen osaamista. Kokemus järjestötyöstä ja keliakian tuntemus luetaan eduksi.

Työsuhteen ehdoissa noudatamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Aluevastaavan työpaikka sijaitsee Tampereella liiton keskustoimiston yhteydessä. Hakemukset palkkatoivomuksineen toimitetaan 22.1. mennessä sähköpostitse osoitteeseen marjo.aspegren(at)keliakialiitto.fi.

Lisätietoja ti 12.1. klo 14-16 sekä ti 19.1. klo 14-16 järjestöpäällikkö Marjo Aspegren, puh. (03) 2541 325.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka 30 paikallisyhdistykseen kuuluu yli 22 000 jäsentä.
RAY tukee toimintaamme.